Monday, October 26, 2009

Kepimpinan Satu Amanah

Kiri, kanan, atas, bawah, cuba untuk memporak peranda kestabilan dalam PAS serta Pakatan Rakyat. Peranan media khususnya media arus perdana terus mengintai ruang-ruang yang boleh disensasikan di samping bagi melariskan jualan akhbar mereka yang kadangkalanya tersadai / bertimbun di kedai-kedai suratkhabar. Intai punya intai .... terjumpa tulisan dari blog .

Yes !!!!! Ini baik punya isu !!!
Mereka pun meledakkan isu tersebut !

Disinilah kita akan melihat kebijaksanaan pemimpin. Samada melatah , melenting , menuding dan sebagainya. Pokoknya ....... isu ini mesti ditangani segera.

Mungkin teguran yang membina akan terhasil.

Harapan yang disandarkan ialah penyelesaian yang segera dapat diambil. Situasi menang menang mesti digarap !!!!

Para blogers !!!! Harap dapat berhati-hati. Kini tulisan anda menjadi perhatian !

Bagi pemimpin ......... anda berhak ditegur.

Salam Perjuangan !

1 comment:

  1. saya antara pemain baru dalam parti pas cukup setuju dengan perkara di utarakan oleh hj azhar..pemimpin baik dimana peringkat..sukar ditegur..blogger..mengeruhkan keadaan...para komentar yg pro PR...ayatnya aduh!!!bisa habis..inikah cara berdakwah..lengkapkah diri kita,,tegurpun tak boleh...hebatkah usaha kita diperingkat cawangan,,kawasan,,negeri,,pusat,,hingga tak boleh di tegur...awas bahaya menanti anda..tarbiyyahkan diri anda...pemuda tidak menyokong sikap begini...kita diajar berdakwah secara berkhemah..sikap kurang ajar begini setelah mendapat sedikit kemenangan yang Allah pinjamkan...kalu dah banyak ????

    ReplyDelete